czwartek, 28 listopada 2013

Stan surowy zamknięty





6 komentarzy:

  1. witam mam pytanie jaki był koszt stanu surowego zamkniętego razem z budowlańcami,my ruszamy na wiosne z karmelita.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu ciężko będzię bo mnustwo rzeczy robiłem sam a materiały po dużych rabatach. Jak napiszę że około 125k za aktualny stan bez działki to pewnie nie uwierzysz? Mogę podać Ci ceny za poszczególne materiały na prv.

    OdpowiedzUsuń
  3. a i nie płaciłem za więźbe dachową, łaty, konrtłaty, stemple, szalunki bo miałem swoje drzewo jedynie za tartak zapłaciłem około 2,5k

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry projekt jest najważniejszy. Później też czeka was sporo trudnych decyzji

    OdpowiedzUsuń
  6. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń